najnowsze

aktualności

maj 2017

Cotygodniowa prasówka o sztuce marketingu #10

W świecie health i pharma marketingu jak zwykle pojawiło się kilka interesujących momentów. Jakich? Nastolatek wymyśla biustonosz ułatwiający wykrywanie raka piersi. Firma Care Condoms projektuje limitowaną serię opakowań z okazji Godziny dla Ziemi. Niemiecki startup instaluje w miastach konstrukcje oczyszczające powietrze. Powstaje nić dentystyczna CrossFloss czyszcząca zęby bez pomocy rąk. Siłownia Planet Fitness kreuje się jako miejsce, gdzie wszyscy mogą poczuć się dobrze.

Sprawdźcie, co tym razem przygotowaliśmy dla Was w naszej prasówce!

  • Nastolatek wynalazł biustonosz, który wykrywa raka piersi. EVA wygląda jak normalny biustonosz, ale zawiera czujniki wyczuwające zmiany temperatury, koloru i faktury skóry. Dane są analizowane przez aplikację, która daje znać właścicielce, kiedy należy pójść do lekarza. Sprawdźcie.
  • Z okazji Godziny dla Ziemi firma Care Condoms przygotowała limitowaną edycję swoich produktów. Powstało aż 60 nowych opakowań – po jednym na każdą minutę Godziny dla Ziemi. Każda grafika niesie ze sobą cenne przesłanie. Zerknijcie.
  • W Niemczech w kreatywny sposób wzięto się za problem zanieczyszczenia powietrza. Startup o nazwie Green City Solutions ulokował w miejscach publicznych roślinne instalacje. Ich zadaniem jest oczyszczanie pełnego spalin powietrza. Przeczytajcie.
  • Wiele osób nie lubi korzystać z nici dentystycznej, bo szkoda im na to czasu. Na szczęście powstała specjalna nić dentystyczna, którą można czyścić zęby bez pomocy rąk. Procedura czyszczenia jest dużo szybsza i skuteczniejsza. Spójrzcie.
  • Siłownia Planet Fitness w kreatywny sposób zachęca do skorzystania z jej usług. W spocie reklamowym pojawiają się plakaty umięśnionych mężczyzn. Nieprzyjemnie komentują one warunki fizyczne głównego bohatera. Siłownia jawi się jako miejsce, w którym nikt nikogo nie ocenia. Zobaczcie.

Podobała Wam się najnowsza prasówka? Już za tydzień dostarczymy Wam kolejną, pełną najnowszych newsów z zakresu health i pharma marketingu. Jeśli nie chcecie jej przegapić, koniecznie polubcie nasz fan page oraz profil firmowy na LinkedIn.

Do usłyszenia w następnym tygodniu!
Zespół redakcyjny
Inceptum - Art of Marketing

kontakt

masz pytania?

Napisz do nas już teraz. chętnie i szybko odpowiemy