najnowsze

aktualności

maj 2017

Cotygodniowa prasówka o sztuce marketingu #11

Co nowego działo się ostatnio w świecie health i pharma marketingu? Zaspokajamy Waszą ciekawość: Ibuprom zręcznie bawi się polskimi przysłowiami, Nytol zabawnie podchodzi do problemu bezsenności, termometr „Degree” stale pilnuje poziomu temperatury u dzieci, Shapescale pozwala zobaczyć w 3D skan całego ciała, a poduszka „Sleep Smart” umożliwia idealny sen.

Sprawdźcie, jakie informacje znajdują się w naszej prasówce!

  • „Głową bólu nie przebijesz” – Ibuprom zaprezentował kolejną odsłonę kampanii outdoorowej. Na billboardach w największych polskich miastach można zobaczyć przeróbki znanych polskich przysłów. Pokazują one walkę z bólem. Zajrzyjcie.
  • Problemy z zasypianiem to nic śmiesznego, ale mimo to można w komiczny sposób przedstawić walkę z nimi. Nytol w kampanii #SayGoodNytol przedstawia sztab specjalistów, którzy w nerwowy sposób starają się pomóc zasnąć ciepiącemu na bezsenność bohaterowi. Zerknijcie.
  • Dzieci to żywe srebro i trudno jest bez przerwy pilnować, by się nie przeziębiły. Właśnie dlatego powstał termometr „Degree” – wystarczy przyczepić go do ucha dziecka. Monitoruje temperaturę ciała, natychmiast informuje o odbiegających od normy odczytach i sugeruje odpowiednie działania. Przeczytajcie.
  • Wiele osób traktuje wagę jako główny wskaźnik poziomu zdrowia. Jednak czynników determinujących stan zdrowotny jest dużo więcej. Shapescale to skaner ciała, który pozwala zobaczyć w 3D cały zakres ważnych dla zdrowia wskaźników – między innymi temperaturę poszczególnych partii ciała, pozwalającą wnioskować, gdzie pojawia się zbędny tłuszcz. Spójrzcie.
  • Komfort snu znacznie wpływa na to, jak czujemy się w trakcie dnia. Poduszka „Sleep Smart” powstała, by pomóc osiągnąć optymalną jakość spania. Urządzenie dobrze wygląda i zapewnia wygodę. Ale to nie wszystko: śledzi też przebieg snu i na tej podstawie ułatwia odpowiednie zaplanowanie każdego spędzanego w łóżku momentu. Zobaczcie.

Co myślicie o najnowszej prasówce? Jeśli Wam się podobała i chcecie więcej, już za tydzień zaprezentujemy Wam nowy przegląd newsów z zakresu health i pharma marketingu. Koniecznie polubcie nasz fan page oraz profil firmowy na LinkedIn, a na pewno niczego nie przegapicie.

Do usłyszenia w następnym tygodniu!
Zespół redakcyjny
Inceptum - Art of Marketing

kontakt

masz pytania?

Napisz do nas już teraz. chętnie i szybko odpowiemy