najnowsze

aktualności

marzec 2017

Cotygodniowa prasówka o sztuce marketingu #3

Nowy "wyciskacz łez"" Allegro, Natalia Hatalska o przewidywaniu przyszłości, raport Brand24 o największych influcenerach w branży marketingowej, Common w spocie kampanii "See America" oraz "pijarowy" e-book Prowly. To zestaw 5 newsów, jakie wybraliśmy specjalnie dla Was w najnowszej odsłonie naszej prasówki.

Wracamy z nowymi siłami po 2 tygodniowej przerwie!

  • Nowy spot Allegro - przygotujcie zapas chusteczek, bo "to czego szukacie, jest bardzo blisko". Oglądamy?
  • O przewidywaniu przyszłości słów kilka – czyli wywiad z Natalią Hatalską, czołową polską prognozerką trendów. Czytamy?
  • "TOP 100 Marketing Influencers 2017" – nowy raport Brand24 o czołowych influencerach z branży. Pobieramy?
  • "Stand in the way of darkness" – raper Common wystąpił w najnowszym spocie kampanii społecznej (prowadzonej przez firmę farmaceutyczną Allergan) ostrzegającej przed zagrożeniem utraty wzroku. Widzieliście?
  • "Public Relations for Beginners" – to kolejny z serii bezpłatnych poradników opracowanych przez polski startup Prowly. Zajrzycie?

Jak Wam się czytało dzisiejszą porcję branżowych newsów? Mamy nadzieję, że znaleźliście coś fajnego dla siebie. By "załapać" się na kolejną prasówkę polubcie jak najszybciej nasz fan page oraz profil firmowy na Linkedin

Do usłyszenia równo za tydzień!
Zespół redakcyjny
Inceptum - Art of Marketing

kontakt

masz pytania?

Napisz do nas już teraz. chętnie i szybko odpowiemy