najnowsze

aktualności

kwiecień 2017

Cotygodniowa prasówka o sztuce marketingu #5

Najnowszą odsłonę naszej prasówki poświęcamy w całości tematom z zakresu health i pharma marketingu. Nowa wyszukiwarka terminów medycznych, japońskie podejście do zrozumienia kobiet przez mężczyzn, behawioryzm w pharma marketingu, włoska kampania łamiąca stereotypy dotyczące starszych osób oraz wynagrodzenie dla holenderskich pracowników za jazdę rowerem. To 5 newsów, które przygotowaliśmy specjalnie dla Was.

Sprawdźcie, co wybraliśmy!

  • Szukanie odpowiednich nazw symptomów medycznych nigdy nie było takie proste. Wyszukiwarka Zozdoc przekształca kolokwialne i proste określenia symptomów w profesjonalne terminy medyczne, pomagając ludziom łatwiej otrzymać wsparcie medyczne. Sprawdźcie możliwości wyszukiwarki.
  • Japończycy w nowy sposób przekazują wiedzę o cyklu menstruacyjnym. Firmy MTI Ltd. i Rohto Pharmaceutical Company przygotowały „The Most Loving Instruction Manual”. Ma ułatwić mężczyznom zrozumienie zachowania żon podczas cyklu menstruacyjnego. Obejrzyjcie film.
  • W jaki sposób pharma marketerzy wykorzystują behawioryzm w swojej pracy? Niektóre firmy z branży pharma marketingu skupiają się na wywołaniu długoterminowych zmian behawioralnych u pacjentów. Robią to m.in.: MicroMass, Intouch Solutions i Atlantis Healthcare.Poznajcie case studies.
  • Włosi udowadniają, że nigdy nie jest za późno, by zrobić coś po raz pierwszy. Agencja Ogilvy & Mather Italy zachęca starsze osoby do aktywności i próbowania nowych rzeczy oraz pokazuje, że wiek nie stanowi żadnej przeszkody. Zobaczcie video.
  • Czy można dostawać pieniądze za sam fakt przyjeżdżania do pracy? Holenderska agencja Acato dba o zdrowie (i kieszenie) pracowników, oferując im zapłatę za dojeżdżanie do pracy rowerem. Aplikacja ByCycling pozwala śledzić aktywność rowerową. Przeczytajcie artykuł.

Podobała Wam się dzisiejsza porcja newsów poświęconych health i pharma marketingowi? Jeżeli nie chcecie przegapić następnej prasówki, koniecznie polubcie nasz fan page oraz profil firmowy na LinkedIn. 

Do usłyszenia w następnym tygodniu!
Zespół redakcyjny
Inceptum - Art of Marketing

kontakt

masz pytania?

Napisz do nas już teraz. chętnie i szybko odpowiemy