najnowsze

aktualności

kwiecień 2017

Cotygodniowa prasówka o sztuce marketingu #7

Co ostatnio działo się w świecie health i pharma marketingu? Bransoletka informująca rodziców o kopnięciach przyszłego dziecka, interesujące (i zatrważające) statystyki na temat ilości czasu spędzanego przez nas w pomieszczeniach, nieco dziwni bohaterowie kampanii leku na zaparcia, nowy spot popularnego napoju energetycznego, zwiększenie świadomości znaczenia wątroby, ciekawe wykorzystanie emotek w reklamie środku na chrapanie, alarm wzywający służby medyczne w przypadku zasłabnięcia, spanie jako styl życia, papierowe oprawki okularów, nowa marka żywności dla niemowląt, wirtualna rzeczywistość zamiast fizjoterapeuty. Zapraszamy do kolejnej odsłony naszej prasówki.

Sprawdźcie, co dla Was znaleźliśmy!

  • Kiedy przyszła matka nosi w brzuchu dziecko, drugi rodzic nie zawsze jest na bieżąco z każdym cudownym momentem ciąży. Dlatego powstała bransoletka BabyBuzz, która brzęczeniem daje znać drugiemu rodzicowi o kopnięciach dziecka. Sprawdźcie.
  • Spędzamy w budynkach aż 95% naszego życia. Co wtedy robimy najczęściej? Claritin, rozwijając swoją kampanię „Be An Outsider”, przygotował infografikę z ciekawymi danymi odnośnie naszych aktywności wśród czterech ścian. Zerknijcie.
  • Czy istnieją jakieś granice w tworzeniu emotikonów? Najwyraźniej nie. Firma Synergy, produkująca lek na chroniczne zaparcia, przygotowała reklamy, w których główną rolę odgrywają urocze emotki kilku rodzajów kup. Zobaczcie.
  • „Mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej”- skanduje raper Focus. Ruszyła nowa kampania Tiger Energy Drink opierająca się na dynamicznym spocie przedstawiającym różnego rodzaju wysiłek fizyczny i psychiczny. Obejrzyjcie.
  • Czy wiecie, jak duży wpływ na nasze samopoczucie ma stan wątroby? Sanofi rozpoczyna kampanię edukacyjną „Szczęśliwa wątroba, szczęśliwa Ty” pokazującą, jak ważne jest należyte dbanie o ten organ. Przeczytajcie.
  • Jak widać, emotki kupy są teraz na topie. Zyppah w prosty i dobitny sposób reklamuje swój środek na chrapanie – bazując na dwóch emotikonach: zakochanej buźki oraz niesympatycznej kupy. Spójrzcie.
  • Starsi ludzie często są narażeni na zasłabnięcie, gdy w pobliżu nie ma nikogo do pomocy. Z tego powodu MobileHelp wypuściło na rynek urządzenie, które w nagłych przypadkach alarmuje służby medyczne i informuje o lokalizacji danej osoby. Zajrzyjcie.
  • Czy można ze zwykłego spania uczynić styl życia? Producent materaców Casper chce zmienić podejście do spostrzegania snu, kreując go na lifestyle’owy wybór. Do kampanii angażuje znanych celebrytów – zarówno ludzi, jak i psy. Sprawdźcie.
  • Ta wiadomość na pewno ucieszy okularników. Włoski startup Quattrocento oferuje wysyłkę papierowych replik swoich oprawek okularów. W ten sposób chętni mogą sprawdzić w domu, czy dany egzemplarz będzie do nich pasować. Zerknijcie.
  • Czyżby nastał kres karmienia niemowląt przetworzonymi papkami? Na rynku pojawiła się marka Little Spoon, która odstawia na bok słoiczki, promując maksymalnie świeżą żywność dla dzieci. Obejrzyjcie.
  • Czy po urazie da się dojść do pełni sił fizycznych bez pomocy fizjoterapeuty? VRPhysio, wykorzystując wirtualną rzeczywistość, pozwala pacjentom wyzdrowieć samodzielnie, w domu, bez pomocy specjalisty. Zobaczcie.

Jak wrażenia z prasówki? Chcecie więcej? Jeśli tak, koniecznie polubcie nasz fan page oraz profil firmowy na LinkedIn. Niedługo dostarczymy kolejną porcję newsów z zakresu health i pharma marketingu.

Do usłyszenia w następnym tygodniu!
Zespół redakcyjny
Inceptum - Art of Marketing

kontakt

masz pytania?

Napisz do nas już teraz. chętnie i szybko odpowiemy