najnowsze

aktualności

maj 2017

Cotygodniowa prasówka o sztuce marketingu #8

Jakie są najnowsze wieści ze świata health i pharma marketingu? Fundacja Euromelanoma znajduje metodę na wykrywanie raka skóry za pomocą Facebooka. Havas Lynx pokazuje osoby, które mogą zainspirować do działania. KYBELLA ciekawie reklamuje kurację likwidującą podwójny podbródek. Google pracuje nad soczewkami kontaktowymi dla diabetyków. Cirkul w nowy sposób podchodzi do tematu wody smakowej. Aplikacja St.Panda poprawia humor podczas gorszych dni. PPF Hasco-lek wykorzystuje konwencję gangsterską w reklamie tabletek na erekcję. Oto najświeższa odsłona naszej prasówki.

Sprawdźcie, co tym razem przygotowaliśmy dla Was!

  • Swoją skórę badamy bardzo rzadko, natomiast Facebooka sprawdzamy non stop. Dlatego fundacja Euromelanoma wpadła na pomysł wykorzystania social media, by zwiększyć wykrywalność raka skóry. Wystarczy mieć specjalny plaster, zrobić zdjęcie naskórka i opublikować na Facebooku. Zdjęcie będzie się pojawiało co rok, przypominając o kontrolowaniu stanu skóry. Sprawdźcie.
  • W jaki sposób dbacie o swoje zdrowie? Kto z Was robi to tak spektakularnie, jak bohaterowie nowej kampanii „Healthcare Heroes, The Passion Project”? Dzięki przygotowanym plakatom poznacie historie konkretnych osób, które inspirują ciężką pracą, determinacją i pasją. Zerknijcie.
  • Po przodkach można odziedziczyć spory zestaw mniej lub bardziej pożądanych cech. Spot reklamowy KYBELLA przedstawia kobietę, która otrzymała w spadku genetycznym pasję życia, energię do działania i… podwójny podbródek. Obejrzyjcie.
  • Osoby z cukrzycą powinny stale kontrolować poziom cukru we krwi. Z tego powodu Google opatentowało soczewki kontaktowe dla diabetyków, które łatwo i szybko mierzą poziom glukozy poprzez badanie składu łez. Przeczytajcie.
  • Nie przepadacie za smakiem wody, ale wiecie, że pić ją koniecznie trzeba? Cirkul łączy przyjemne z pożytecznym. Wystarczy, że na butelce ze zwykłą wodą umieścicie odpowiednią nakładkę, a możecie cieszyć się jednym z kilku wybornych smaków. Dodatkowo dostaniecie potężną dawkę witamin, elektrolitów lub kofeiny. Spójrzcie.
  • Świat nierzadko dostarcza nam dużo stresu i przemęczenia. Na ratunek rusza aplikacja St.Panda. Jeśli macie gorszy dzień, możecie wdać się w konwersację z chatbotem, który udzieli wsparcia i pomoże pozbyć się negatywnych emocji. Zobaczcie.
  • Lubicie filmy gangsterskie? PPF Hasco-lek wykorzystuje taką konwencję w najnowszej reklamie wspomagających erekcję tabletek Mensil. Na pewno zauważycie inspirację „Ojcem chrzestnym”. Zajrzyjcie.

Podobała Wam się prasówka? Już za tydzień następna porcja newsów z zakresu health i pharma marketingu. Żeby jej nie przegapić, koniecznie polubcie nasz fan page oraz profil firmowy na LinkedIn.

Do usłyszenia w następnym tygodniu!
Zespół redakcyjny
Inceptum - Art of Marketing

kontakt

masz pytania?

Napisz do nas już teraz. chętnie i szybko odpowiemy