najnowsze

aktualności

maj 2017

Cotygodniowa prasówka o sztuce marketingu #9

W świecie health i pharma marketingu dużo się dzieje. Co dokładnie? Aplikacja DreamJay zwalcza koszmary senne. Viscoplast udowadnia, jak trudnym procesem jest stworzenie dobrego plastra. Claritin mobilizuje do spędzania czasu na świeżym powietrzu. Smart Bangle pomaga kobietom w okresie ciąży. Aplikacja Curatio łączy ludzi walczących z tymi samymi chorobami. SymPulse pozwala każdemu wczuć się w sytuację chorego na Parkinsona.

Zapoznajcie się z najnowszą odsłoną naszej prasówki!

  • Na sen przeznaczamy aż jedną trzecią naszego życia. Spanie wpływa na poziom samopoczucia, zdrowia i produktywności w ciągu dnia. Niestety sporo osób zmaga się z koszmarami sennymi i zaburzeniami snu. Aplikacja DreamJay ma za zadanie poprawić jakość snu, a tym samym jakość życia.
  • Wydawałoby się, że plastry i opatrunki to bardzo nieskomplikowany produkt. Nic bardziej mylnego! Viscoplast pokazuje w kampanii, że stworzenie wysokiej jakości plastra opatrunkowego to trudny i złożony proces, angażujący naukowców i zaawansowane technologie. Sprawdźcie.
  • Pamiętacie reklamę Claritinu „Be an Outsider”? W kolejnej odsłonie kampanii firma zachęca do spędzania większej ilości czasu na powietrzu. W zamian za każde zdjęcie zrobione na zewnątrz i opatrzone hashtagiem #BeAnOutsider, Claritin przeznaczy 5 dolarów na organizację wspierającą rozwój młodych ludzi. Zerknijcie.
  • Nie we wszystkich państwach ciężarne kobiety mogą sobie pozwolić na stałą opiekę lekarską. W Bangladeszu powstała specjalna bransoletka, która wygląda jak ładna ozdoba, ale kryje w sobie coś więcej. Smart Bangle pomaga donosić zdrową ciążę. Między innymi przypomina o odpowiednich posiłkach, wykrywa zanieczyszczenia powietrza i monitoruje poziom żelaza we krwi przyszłej matki. Przeczytajcie.
  • Podczas choroby wsparcie ze strony innych osób ma nieoceniony wpływ na poziom samopoczucia. Aplikacja Curatio wirtualnie łączy ze sobą pacjentów mających takie same problemy zdrowotne. W ten sposób chorzy mogą wspierać się nawzajem i pomagać sobie w ciężkich chwilach. Obejrzyjcie.
  • O chorobie Parkinsona dużo się mówi, ale niełatwo wczuć się w sytuację chorej osoby. Urządzenie SymPulse pozwala doświadczyć tego, jak funkcjonuje ciało osoby chorej. Dzięki temu zwiększa poziom empatii u służb medycznych i u rodziny. Spójrzcie.

Jak wrażenia z prasówki? Czekacie na kolejną? Już za tydzień dostarczymy Wam nowe newsy z zakresu health i pharma marketingu. Koniecznie polubcie nasz fan page oraz profil firmowy na LinkedIn, to na pewno nie przegapicie żadnych informacji.

Do usłyszenia w następnym tygodniu!
Zespół redakcyjny
Inceptum - Art of Marketing

kontakt

masz pytania?

Napisz do nas już teraz. chętnie i szybko odpowiemy